یه مــــرده

*هر چقدم جلوم زار بزنی گریه کنی.. برام فرقی نداره ؛ اشکاتو پاک نمیکنم

*هزاربار دیگه ام بگی دوست دارم بازم باور نمیکنم

*صدسال دیگه ام بیای عذر خواهی بازم جوابتو نمیدم

*دفه اخرتم باشه که برام گل رز میاری.. فهمیدی؟؟؟؟

*برای همیشه از اینجا برو..اینجا هیچ جایی برای تو نیست..

امیدوارم هرگز تو رو اینجا نبینم 

dividers

*میدونی چرا اشکاتو پاک نمیکنم؟؟؟ چون انگشتام جونی برای حرکت نداره..

*باورنمیکنم دوسم داری.. چون هنوزم بعد مرگم , هر پنجشنبه که سر مزارم میای

قبلش میری دیدن عشقت.. حداقل برای یبارم که شده مستقیم بیا اینجا..

*جواب نمیدم چون ..توکه نمیتونی صدای یه مرده رو بشنوی.. میتونی؟؟؟دیگه واسه

عذر خواهی دیر شده.. دیگه جنسم از خاک نیست

*چرا گل رز هایی که براش میبری و اون پرت میکنه توصورتت رو میاری سر قبر من؟؟

یعنی  من ارزش یه شاخه گل رز 2000 رو ندارم !!

*اره دیگه هیچ وقت اینجا نیا..هیج جایی بین مرده ها برای تو نیست..

امیدوارم عمرت طولانی باشه و تا سالیان دراز به دنیای من نیای...

خــــــــــــــداحـــــــافظـــــــ عشــــــق مـــن 

 

 



نظرات شما عزیزان:

رز سیاه
ساعت22:33---13 تير 1393
وبت عالیه عزیزم

مهتاب
ساعت23:39---12 تير 1393
به طرزِ مشــــکوکی داره بهم خوش می‌گذره،

فکر کنم دارم می‌میرم...!


فامیل دور . . . !

سلام .. وبه زیبایی داری .. به من هم سر بزن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : پنج شنبه 12 تير 1393برچسب:, | 22:33 | نویسنده : رویـا دختر جهنمی |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.